Ik kwam voor een hydrafacial + dermapen, super mooi resultaat en hele lieve meiden
Ilayda•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kreeg lushes styling. De master was beleefd, netjes en heeft goed werk geleverd. Ik kom zeker over 8 weken terug voor een re-styling.
victoria•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne omgeving, super vriendelijke dane die mijn wimpers mooi heeft gelift en geverfd!
Eke•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele aardige professionele dame die mij behandeld heeft. Stelde mij op mijn gemak en de behandeling (laseren oksels) was pijnloos. Nieuwe afspraak ingepland!
Chantal•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super lieve medewerkster, gaf goed uitleg over en tijdens de behandeling. Resultaat van de lashlift was prachtig.