Je word goed behandeld, het is een lieve leuke meid! ❤️ en ze zet hele mooie wimpers! Echt een aanrader en ik blijf terug komen ❤️ love voor deze meid! ❤️
Kimberley•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd tevreden over deze topper ❤️❤️
Daniella •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zara ongelooflijke leuke meid heeft altijd begrip voor je en luistert echt naar je wensen!
Elise•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben super tevreden met mijn nieuwe set zoals altijd!
Acelya •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zara verleend goede service, de wimpers blijven goed zitten.
Ze is altijd vriendelijk en geeft goede adviezen.