Altijd super blij als ik weer weg ga met mijn wimpers. Luistert altijd goed naar wat je wilt en doet echt haar best
Jackie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd blij met mijn wimpers en wenkbrauwen. Word altijd goed naar je geluisterd en de sfeer is heel fijn.
romy•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zara werkt snel, netjes en geeft kundig advies.
Amantha •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
vandaag voor de eerste keer geweest, voor cat eye wimperextensions, ben ontzettend tevreden je wordt vriendelijk ontvangen ook hangt er een ontzettend ontspannen sfeer, en de eindresultaat is echt precies zoals ik het wilde ontzettend mooi ❤
Behandeling door Zara•Wimperextensions
melissa•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een prachtige salon gerund door een super lieve en professionele dame. Ik voelde me erg op m’n gemak. Ze werkt volgens de hygiëne regels wat ik zelf erg belangrijk vind. Professionele wimperstyliste met feeling voor haar vak. Daarnaast ook nog heel sociaal en empathisch. De volgende afspraak heb ik meteen geboekt. Dank je wel, Lashhouse wdg 😘!