Zara is een hele lieve meid! Ze luistert goed naar je wensen en je kan gezellig met haar kletsen tijdens de behandeling! 💗
Neyomi•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Topper is ze! Ze doet het zo goed zetten ik loop elke keer trots de deur uit ❤️
Kimberley•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Was voor mij de eerste keer dat ik lashextensions nam, ben super tevreden met het resultaat! Er was een fijne, vertrouwde sfeer en er werd super goed geluisterd naar mijn wensen & gecheckt of alles oké voelde tijdens de behandeling. I’ll be backkkk
Yentl•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Ik ben super tevreden met mijn wimpers! Ze legde rustig uit wat ze ging doen, waardoor ik me meteen op mijn gemak voelde. Ze werkt heel netjes en snel, en haar fijne energie maakte het zo ontspannend dat ik zelfs even ben weg gedommeld 😅 Echt een aanrader!
Wendy•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Heeeel erg tevreden over mijn wimpers! Blijft altijd goed en lang zitten❤️