Super fijne service, super lieve meid en altijd super blij met het eindresultaat🫶🏽
Ayesha •2 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer terug om mijn wimpers op te vullen bij de beste! Me wimpers zaten een maand lang super mooi het viel amper op dat het opgevuld moest worden. Super mooi light volume brown lashes genomen. Echt zo zo blij mee. Liefss
Nida •2 maanden geleden
Geverifieerde review
Super goed geholpen en mijn wimpers zijn prachtig geworden! Ik kom hier zeker weer terug 😊
Yasmin•2 maanden geleden
Geverifieerde review
She the best! Ze doet haar werk zo goed en met liefde. Je voelt je erg op je gemak bij haar en ze doet precies wat je wilt. 10/10 Zeker aanrader