Echt wat ik wou, super lieve meid ook! En uiteraard prachtige wimpers :)
Destiny•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Zara is heel professioneel en begrijpt direct wat je wilt. Ze is vriendelijk en gastvrij. Wimpers altijd met goed resultaat! ❤️ Fatma
Fatma•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Aardige jongedame, ze doet haar werk goed en professioneel. ik ben heel blij met de wimpers.
Roxana•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Zara is zo lief en professioneel en mijn wimpers zijn prachtig en natuurlijk. Absoluut een aanrader!!
Cynthia•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Super blij mee !
Vaker mijn wimpers laten doen maar deze zijn by far het mooiste en blijven lang zitten.
Verder erg vriendelijk en ontspannen sfeer.
Ik blijf terug komen 🫶🏻