Zaterdag 28 april 2018 langs geweest om mijn wimperextensions te laten verwijderen. S'ochtend gebeld voor een afspraak, kon enkele uren later al terecht. Super goed en professioneel geholpen. Zeer tevreden. Zal iedereen deze salon aanraden.
Behandeling door Kimiya•Wimperextensions
Greetje•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb mijn wenkbrauwen laten verven met henna en ze zijn echt super mooi geworden!
Behandeling door Kimiya•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Esmeralda van den Heerik•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig ben heel blij met mijn wimpertjes
Behandeling door Kimiya•Wimperextensions
Chantal•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Als je voor de deur staat en binnen bent voel je niet alsof je in een salon bent maar het resultaat is stunning! Ze gaat heel fijn te werk en zowel me wenkbrauwen als wimpers zien er mooi uit! Zeker een aanrader!
Behandeling door Kimiya•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Anoniem•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze heeft echt iets moois van mn wenkbrauwen gemaakt. De omgeving is wat minder rustgevend doordat er ook een dansstudio in zit, de ervaring was over het algemeen echter top!
Behandeling door Kimiya•Wimpers en/of wenkbrauwen verven