goed advies gekregen , en ben erg tevreden over het resultaat ! Erg lieve vrouw .
Behandeling door Kimiya•Wimperextensions
Anoniem•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden met het resultaat van mijn kennismakingsset. Ik heb veel complimenten gekregen. Kimiya is een erg vriendelijke vrouw die goed mee dacht wat bij mij zou passen qua lengte/volume. Ik ga zeker terug.
Behandeling door Kimiya•Wimperextensions
Laila az•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend professioneel en heel mooi resultaat! Blij met mijn wimpers. Bedankt!
Behandeling door Kimiya•Wimper permanent
Mari•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg blij met mijn behandeling. Nam goed de tijd, en kon op het laatste moment ook nog komen.