Kimia is erg geduldig, aardig en werkt erg netjes. Luister goed naar de vraag v.d klanten. Heel aangenaam.
Behandeling door Kimiya•Wimperextensions
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling, met een prachtig resultaat! Erg natuurlijk.
Barbara•meer dan 8 jaar geleden
Zeer professioneel, blij met het resultaat!
Behandeling door Kimiya•Wenkbrauwen - threaden
Melany•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst wimper extensions. Het was een lange zit, maar ik ben tevreden over het resultaat. Ook de tips waren prima. Ik zou deze salon zeker aanraden.