Kimiya is lekker gezellig maar ook professioneel. Ik ben erg blij met mijn wimpers en wenkbrauwen ik had ze zwart laten verven maar vond iets te hard achteraf derde dag al minder hard volgende keer donkerbruin laten verven maar al met al erg tevreden. Zelfs mijn man heeft diezelfde dag nog wven zijn wenkbrauwen later shapen erg mooi en mannelijk gebleven En wij komen zeker hier terug .
Behandeling door Kimiya•
WimperextensionsToon alles…
Natalie•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Super!
Behandeling door Kimiya•Wimper permanent
Hanane•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
voor de eerste keer hier mijn nagels laten doen. ben erg tevreden!
Behandeling door Kimiya•Gelnagels
jade•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima, erg tevreden!
Behandeling door Kimiya•Wimperextensions
Daniela•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel aardige mevrouw. Werkt proffesioneel en met alle aandacht. Ik doe altijd mijn wimperextensions bij haar. Ze doet het perfect.