Wimpers voor de tweede keer heel mooi gezet op een prettige manier. Ontzettend vriendelijk geholpen! Mijn vaste adres voor wimpers heb ik gevonden :)
Anoniem•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Great quality and very pleasant service!
Would recommend!
Anoniem•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben super tevreden met het resultaat van mijn nieuwe wimpers! Goede service! Ik ben zeker van plan om hier vaker te komen. Ik raad iedereen aan om haar wimperextensions te doen bij Beauty Salon Le Diamant!
Anoniem•ongeveer 9 jaar geleden
Ik was heel tevreden! Voelde me net thuis en het was natuurlijk ook heel gezellig dus ben een blijen klant geweest met me mooie wimpers ik zou zeker bij haar terug willen komen voor me wimpers
Anoniem•ongeveer 9 jaar geleden
Aardige mevrouw. Niet moeilijk met afspraken maken/wijzigen. De wimperextensions zijn van goede kwaliteit en blijven best lang zitten. Zeker een aanrader!