Mijn ervaringen bij Etiėlle zijn héél goed. Er word veel aandacht besteed aan uitleg over en tijdens de behandelingen, zo ook het advies en Etiëlle blijft altijd netjes en correct. Ga al jaren naar haar toe met veel plezier en ga herboren weer terug naar huis waar ik regelmatig complimentjes krijg dat ik er weer goed uit zie. Dus een echte aanrader. Dank je Etiëlle en tot de volgende keer.
Hanny•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd, goed verzorgd
Marjo•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige ontvangst, goede uitleg en secure behandeling.
Andrea•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne, nette en vriendlijke salon.
Lisa•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een fijne lieve en vooral professionele vrouw. Top advies, ben super tevreden met het resultaat van mijn wenkbrauwen!