Altijd vriendelijk en super goede behandelingen met mooi resultaat
Asmae•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Netjes volgens afspraak geholpen. Altijd vriendelijk en bereidt advies te geven
Jean•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
In een ontspannen en rustige omgeving word ik op en top verzorgd. Steeds wordt overlegd welke behandeling ik wil of op dat moment het beste voor mijn huid zou zijn. Een persoonlijke benadering dus!
De gastvrouwen Etiëlle en Saye nemen alle tijd en ik word extra verwend met een heerlijke kop koffie:)
Kortom, een aanrader!
Monique•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd prettig ontvangst, het gevoel dat alle tijd genomen wordt voor de behandeling en een hele fijne sfeer.