Gwen nam de tijd voor mijn pedicure met gellak. Kundig en sociaal. Ik kom zeker terug. Dank!
Valerie•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima salon. Ze liep wat uit dus ik moest lang wachten, maar met een glaasje water mét een schijfje komkommer was dat geen probleem. Behandeling was goed.
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijne salon waar je ook als man goed terecht kunt, kom er zeker nog terug!
Zakaria•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Gwendolyn was really sweet and made the treatment very enjoyable. My eyebrow looked neat and natural (exactly what I had asked for). Would recommend!
Celine•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede pedicure! Ook leuk gesprek gehad met Gwendolyn!