Over het algemeen heel goed. Alleen is 44 euro wel te duur
Styling door Shahin•Mannen knippen
Luca•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
I had a absolute dumpster fire of a morning and was very late for my appointment, but Meagan was very accommodating and managed to squeeze in both treatments.
Professional and knowledgeable as always.
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede massage, precies wat iknodig had
Rug-, schouder- en nekmassage
Jasper•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
kleuring was top
Styling door Shahin•Kleuren - uitgroei
Rosalie•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heb vlak voordat ik met vakantie ging een pedicure gedaan met shellac. Ondertussen zijn er ruim twee weken verder en m’n teennagels zijn nog perfect glanzend. Superfijn!