Meagan was niet onaardig, maar ik voelde me niet op mijn gemak. Ik miste het sociale stukje gastvrijheid. Ook is het eindresultaat niet wat ik had gehoopt. Zo is het weghalen van eelt niet volledig gedaan en heeft er geen voetmassage plaatsgevonden (wat wel in de beschrijving van de behandling vermeld staat).
Pedicure
Elise•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
De pedicure zelf was top! Voor herhaling vatbaar. Het was alleen erg stil daar, weinig contact en er werd geen praatje gemaakt. Voor veel mensen juist ook wel chill denk ik.
Pedicure
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke ruimte, Meaghan heel aardig en kundig. Ik kom zeker terug.
Pedicure
Heleen•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke, nette en secure behandeling. Aardig personeel en mooie salon.
Gellak pedicure
Suus•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke facial gehad bij Meagan. Professioneel gaat ze te werk en het was voor mij echt even een rustmomentje! Mijn huid voelt nu heerlijk zacht en schoon aan na de facial. Ook over mijn wenkbrauwen ben ik erg tevreden! Ik kom graag nog een keer :)