Je komt hier 100% tot rust. Ontspannende muziek en uitstraling. Gecombineerd met een volledig vertrouwen in de stylist ! Geweldig. Mijn haar zit weer in model en ik ben er erg blij mee! Ik kom zeker weer terug!
Styling door Shahin•Föhnen / Stylen
Eline•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben super tevreden!
Styling door Shahin•Föhnen / Stylen
fleur•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Tevreden!
Styling door Shahin•Vrouwen kleuren
MB•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg vriendelijk personeel. Nemen rustig de tijd voor je. Behandeling verliep prima, resultaat super!