Had heel hoofd highlighten opgegeven, maar kreeg uiteindelijk half! Dit werd netjes aangepast bij de kassa.
Verder top behandeling als altijd. Altijd weer een uitje om hier te zijn.
Föhnen / Stylen
Caroline van de Mheen•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Super geholpen kom zeker weer terug!
Wenkbrauwen harsen
Paria•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was inmiddels een half jaar geleden dat ik naar de kapper ging, maar de topstyliste wist nog veel over mijn vorige bezoek en wensen. Ze willigde ook mijn speciale styling-wens in. Heel attent! Superblij ging ik weer naar huis.
Föhnen / Stylen
Mir•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling. De minst pijnlijke brazillian die ik tot nu toe heb ervaren.