Hele prettige en bijzondere ervaring. Manou is iemand die echt naar je luistert en de massage op je lijf en wensen aanpast. Heel fijn! Echt een aanrader!
Behandeling door Madou•Zweedse massage
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd een top massage gehad!
Een aanrader voor iedereen.
Behandeling door Madou•Sportmassage
Jarah•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
I had the best massage of my life. She is a thorough professional and figured out my pain points clearly and with ease.
Behandeling door Madou•Sportmassage
S•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede massage, fijne praktijk, goede uitleg en fijne sfeer.
Behandeling door Madou•Zweedse massage
Eveline•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben nu een paar keer geweest voor deze massage en het is steeds weer een aanrader. Madou is vriendelijk, geïnteresseerd, onthoud goed de klachten waar je voor komt, stemt hier dan ook de behandeling op af en gaat professioneel te werk.