Inmiddels ben ik vaste klant bij Blessing. Blessing neemt haar tijd om mijn nagels heel secuur te doen. Het duurt dus even, maar daardoor heb ik wel 3/4 weken keurige nagels. 1 Keer is een nagel afgebroken, ik kon dezelfde dag nog langskomen om dit te laten corrigeren. Ik ben heel tevreden en krijg veel complimentjes om mijn verzorgde nagels.
Behandeling door Blessing•Kunstnagels opvullen
M•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Secuur en grondig. Blij met het resultaat!
Behandeling door Blessing•Gellak manicure
Linda•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele goede behandeling en zorgvuldig uitgevoerd. De praktijk oogt wat onhygiënisch maar het was niet onhygiënisch uiteindelijk.
Behandeling door Blessing•Pedicure
Pauline•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
I got a very nice treatment e nd I was very impressed.
Behandeling door Blessing•Manicure
Fatima•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Blessing is een lieve dame, neemt de tijd voor je, geeft uitleg en advies. Ben altijd tevreden met het resultaat.