Vanwege tijdelijk stoppen van mijn vaste "wimperzetter" bij Femke terecht gekomen. Mijn wimpers zagen er heel netjes uit, maar de look was voor mij meer uitgesproken dan ik gewend was. Ik kon een paar dagen later terugkomen en toen heeft ze het heel goed aangepast en dat zonder extra kosten. Dat vind ik echt een goede service!
Inmiddels voor de eerste refill terug geweest en het is weer helemaal zoals het bij mij past, ik ben blij.
Behandeling door Femke T•Wimperextensions
Carlyn•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben altijd heel tevreden. Femke is heel deskundig, snel, flexibel en vriendelijk.
Behandeling door Femke T•Wimperextensions
Romana•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd zeer tevreden met mijn wimpers. Bij Femke moet je zijn!
Behandeling door Femke T•Wimperextensions
Mx1•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Super lieve meid, leuk gekletst, maar de lashlift is echt heel slecht, krul was er na een week al bijna helemaal uit, wenkbrauwen waren wel mooi gedaan
Behandeling door Femke T•Wimper permanent
Mette•7 maanden geleden
Geverifieerde review
zeer tevreden met mijn wimpers. bij Femke moer je zijn voor je wimpers.