Lounge of Beauty Reviews

Clothildestraat 445, 2033LW

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
90 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Vanwege tijdelijk stoppen van mijn vaste "wimperzetter" bij Femke terecht gekomen. Mijn wimpers zagen er heel netjes uit, maar de look was voor mij meer uitgesproken dan ik gewend was. Ik kon een paar dagen later terugkomen en toen heeft ze het heel goed aangepast en dat zonder extra kosten. Dat vind ik echt een goede service! Inmiddels voor de eerste refill terug geweest en het is weer helemaal zoals het bij mij past, ik ben blij.
Ik ben altijd heel tevreden. Femke is heel deskundig, snel, flexibel en vriendelijk.
Altijd zeer tevreden met mijn wimpers. Bij Femke moet je zijn!
Super lieve meid, leuk gekletst, maar de lashlift is echt heel slecht, krul was er na een week al bijna helemaal uit, wenkbrauwen waren wel mooi gedaan
zeer tevreden met mijn wimpers. bij Femke moer je zijn voor je wimpers.