Al zo'n anderhalf jaar laat ik mijn nagels doen door Thao en ik ben zeer tevreden! Eerst BIAB en Gellak, mijn eigen nagels zijn nogal broos. Toen Thao mij Solarnagels adviseerde, bleek dat het beste voor mij. Geen schilferende en afbrekende nagels meer, blijft 3 weken goed en ik kan er alles mee doen. Dank Thao! Ze werkt netjes, vakkundig, vriendelijk en is minder duur dan andere salons in Almere. En een spaarprogramma voor korting. Echt een aanrader wat mij betreft!