Aardige dame, ze is erg goed is haar werk. Ze heeft me anders nagels aangeraden dan ik eigenlijk wilde omdat mijn nagels niet goed zijn. En dan over 2 maanden kan ik de nagels kiezen die ik eigenlijk wilde!
Behandeling door Thi Nguyen•Nagelversteviging
Merel•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Superfijn geholpen. Top geholpen met ingescheurde nagel
Behandeling door Thao Nguyen•Nagelversteviging
Liezet•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede pedicure behandeling gehad, voeten zien er verzorgd en mooi uit.
Behandeling door Thi Nguyen•Pedicure
Rebekka•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
mooie nagels weer, zoals altijd. keurig op tijd en heel snel gedaan
Behandeling door Thao Nguyen•Nagelversteviging
Eugenie•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vind dat ze het goed had gedaan en ook heel mooi