ging voor een manicure maar ik wilde uiteindelijk toch solar nagels. Heel vriendelijk.
Behandeling door Thi Nguyen•Manicure
Chantalle•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Even een heerlijk me-time moment in een massagestoel met een fijne pedicure en weer shiny teen nageltjes! Thnx!
Behandeling door Thao Nguyen•Pedicure
Linda•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed zee tevreden
Behandeling door Thi Nguyen•Gelnagels
Diana•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze neemt haar tijd, Thao is aardige dame.
Behandeling door Thao Nguyen•Nagelversteviging
Vandana•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een pedicure met gellac geboekt en het was echt boven mijn verwachting! Nou ben ik niet een heel moeilijk persoon, maar het was ondanks de hitte lekker koel binnen. Je kan heerlijk zitten in de massagestoel en ze werkt snel en goed. Top!