Na een slechte review heeft de eigenaresse mij gebeld en heeft ze een passende oplossing aangeboden. Dit vond ik heel netjes en professioneel. Ze bleef heel vriendelijk. Uiteindelijk ben ik tevreden.
Behandeling door Thao Nguyen•Nagelversteviging
Een klant•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Biab was veelste dik aangelegd waardoor je bubbels ziet en het ook onnodig meer ging branden onder de UV lamp. Toen ze klaar was riep ze terwijl ik mijn handen nog aan insmeren was met creme dat ik moet betalen alsof ik de salon zal uitrennen.
Behandeling door Thi Nguyen•Nagelversteviging
Een klant•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer blij met me nagels
Behandeling door Thao Nguyen•Manicure
Rebecca•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel blij met mijn mooie roze glitternagels.
Behandeling door Thi Nguyen•Solar nagels
Rani•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een hele lieve vrouw die elke keer mijn nagels weer goed verzorgd en prachtig lakt.