Super mooie bruidsnagels laten zetten. En mega van genoten.
Ik weer eraf laten halen wegens mijn beroep waar het helaas niet mag. Ook toen zeer fijn geholpen.
Ik kom zeker terug
Behandeling door Thao Nguyen•Gelnagels
Madelon•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles was top ze liep die dag alleen erg uit.
Gellak manicure
Angelie•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een fijne salon. Het was voor ons de eerste keer hier; we werden erg hartelijk ontvangen. Ze werkt snel, netjes en nauwkeurig. Luistert goed naar onze wensen. Absoluut een aanrader en komen ook zeker terug.
Zowel mijn dochter als ik zijn erg blij met het eindresultaat.
Behandeling door Thao Nguyen•Nagelversteviging
Mandy•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijke mensen .
Behandeling door Thao Nguyen•Nagelversteviging
Sandy•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne en goede service , lieve vrouw en goede schone salon