Very nice environment. Cut my hair exactly the way i wanted. Couldn't be happier with the result. Highly recommended.
Dylan•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zedan is al een tijdje mijn vaste kapper, ik hoef niets meer uit te leggen, hij weet precies wat er moet gebeuren en hij knipt het altijd top!
Styling door Zedan•Vrouwen knippen
Eline•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom perfect geknipt, top zaak!
Vincent•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I had an amazing experience at Maestro, Cathy took care of my haircut and she was really attentive to what I wanted. I love it ! Can’t recommend this place enough, I’ll definitely go back.