goed geknipt. de sfeer in de salon is wat minder. te felle lichten
Vrouwen knippen
Jasmijn•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Great as always
Alex•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ga inmiddels als een aantal jaar naar Maestro en de service is constistent erg goed. De sfeer is fijn en ze weten je ideeën over een kapel perfect om te zetten in de praktijk.
Styling door Fadi•Mannen knippen
Tijmen Evers•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zeer tevreden naar huis gegaan, ik ben precies geknipt zoals ik in gedachten had.