Hele fijne kapper, professioneel en kwaliteit goed. Daarnaast ook heel schappelijk geprijsd. Zeker een aanrader.
Swen•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Great like always.
Behandeling door Meran•Make-up
Matthews•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Met heel veel liefde en zorg geknipt .😄😄
Riet•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect, as usual. Kids love your place
Bastian•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik word altijd netjes geknipt bij Maestro. Fadi doet dat altijd met uiterste zorgvuldigheid en doet waar je om vraagt. De salon is ook altijd schoon en is het personeel zeer vriendelijk.