Mijn zoontje van 3 is goed en met veel geduld geknipt. Fijn!
Styling door Meran•Jongens knippen
MM•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Always great 👍
Styling door Meran•Vrouwen - haarverzorging
Alex•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Great team great salon
Mannen knippen
Tom•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga niet liegen, kappertje heeft me fresh gezet.
Normaal ben ik altijd bang dat de kapper mijn haar verpest en ik voor een paar maanden met een slecht kapsel rond loop. Deze mannen hebben mij niet teleurgesteld. Mannen hebben talent