Goede ervaring! Was aangeraden door een vriendin, geholpen door vrolijk, vriendelijk en professioneel personeel. Ik kom zeker terug bij Mhran!
Styling door Meran•Vrouwen knippen
Alexandra•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Het personeel is vriendelijk en deskundig en de kwaliteit die geleverd wordt is uitstekend!
Styling door Meran•Mannen knippen
Thibaut•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Bbb
Styling door Meran•Mannen knippen
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Maestro ambiance is good and clean. Mhran is friendly and he helped me to come up with a good hair style for me. Will recommend him if you need a change in your hairstyle.