Goede kapper! Al vaker geweest voor een knipbeurt en altijd weer tevreden!
Janna•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Very friendly and professional as always, thank you for the great trim
Franz•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede kapperszaak, ze nemen echt de tijd voor je. Aanrader!
Stijn•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Very friendly and welcoming experts! They know everything about hair coloring and I am more than satisfied :) thank you for making my hair looking so good!
Areti•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Je wordt super goed geknipt en ze zijn flexibel en helpen je graag. Kan soms 5 minuten later zijn maar super goed