The hair dresser was very careful and did his best to delicately cut my hair. Thank you very much for the service
Hamin•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
One of the best haircuts I’ve gotten in a long time!
Falk•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect!
Anwar•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles was oprecht zoals altijd weer zeer naar wens. Ik kom hier al 4 jaar met veel plezier en heb nog nooit het gevoel gehad dat ik ontevreden was. De kappers beschikken over uitmuntende kwaliteiten en kennis binnen hun vakgebied en houden ook nog eens ruimte over om geïnteresseerd te zijn in hun klanten. Zeker aan te raden.