Heel blij met m'n haar en wenkbrauwen! Najia is super aardig, denkt goed mee en geeft goed advies over wat wel en niet te doen. Ik had mijn wenkbrauwen zelf een beetje 'verpest', maar Najia heeft er toch iets moois van kunnen maken. Kom zeker terug!
Behandeling door Najia•
Vrouwen knippenToon alles…
Merle•13 dagen geleden
Geverifieerde review
Prima ervaring!
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Ursula•14 dagen geleden
Geverifieerde review
super geholpen. mijn wenkbrauwen zien er keurig uit
Behandeling door Najia•Wenkbrauwen - threaden
...•15 dagen geleden
Geverifieerde review
Lang op zoek geweest naar een kapper die vijf sterren hoort te krijgen voor knippen, en niet alleen kleuren (wat ik niet doe). Naast dat ik echt goed geknipt ben, waren de adviezen goed en was het ook ongedwongen gezellig. Ook mijn wenkbrauwen laten doen en Najia heeft daar echt oog voor!