Magic in the Hair (ladies only) Reviews

Havenstraat 81, Hilversum

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
898 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Heel blij met m'n haar en wenkbrauwen! Najia is super aardig, denkt goed mee en geeft goed advies over wat wel en niet te doen. Ik had mijn wenkbrauwen zelf een beetje 'verpest', maar Najia heeft er toch iets moois van kunnen maken. Kom zeker terug!
Prima ervaring!
super geholpen. mijn wenkbrauwen zien er keurig uit
Lang op zoek geweest naar een kapper die vijf sterren hoort te krijgen voor knippen, en niet alleen kleuren (wat ik niet doe). Naast dat ik echt goed geknipt ben, waren de adviezen goed en was het ook ongedwongen gezellig. Ook mijn wenkbrauwen laten doen en Najia heeft daar echt oog voor!
Goeie kwaliteit prijsverhouding!