Zoals altijd heeft Najia mijn haar weer perfect geknipt. Je komt in haar salon ook helemaal tot rust.
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Corinne•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooi geknipt en nog als extra heeft ze m’n voor plukken gestyled. Er tevreden.
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Lieka Fabries•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Nadja is een geweldige kapster. Ze luistert echt naar haar klanten, maar heeft daarnaast ook fantastische ideeën en adviezen over wat goed past bij mijn haar en gezicht. Haar vriendelijkheid straalt door in alles wat ze doet. Ik ben ontzettend blij dat ik zo’n fijne persoon én kapster heb gevonden in Hilversum.
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Grainne•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Nadja is een super lieve vrouw die altijd weer opnieuw een glimlach op mijn gezicht tovert, niet alleen met resultaat maar ook met de zorgzaamheid en de aandacht die ze geeft
Behandeling door Najia•
Vrouwen knippenToon alles…
Maike•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Helemaal top weer. Naija heeft een supermooie bayalage gedaan en mijn haar ook weer mooi geknipt. Ze neemt goed de tijd en weet wat ze doet!