Weer heel erg goed en fijn geknipt door Najia! Ze is de beste kapster 💇♀️ die ik sinds jaren heb gehad. Bovendien heeft ze een heel fijne en lichte kapsalon waar je helemaal tot rust kunt komen met een lekker kopje thee ☕️!
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Anoniem•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd heel blij met deze knipbeurt!
Najia luistert heel goed naar mijn wensen en communiceert ook altijd bij elke stap wat ze precies gaat doen.
Ik ben al bijna een jaar vaste klant en zal dat ook blijven!
Styling door Najia•Vrouwen knippen
May•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd top! Neemt de tijd en weet precies wat ze doet.
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Marlies•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn haar is weer perfect geknipt!Najia neemt echt de tijd voor je en knipt heel netjes
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Kelly•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Nadia neemt de tijd en knipt daardoor zorgvuldig en dat levert een mooi kapsel op.