Super! Goede uitleg en relax. Het was echt heerlijk ontspannen, genoten! Top.
Susan •ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een geweldige ervaring! Nabehandeling gehad voor mijn combibrows, ik ben echt ontzettend blij!
Veronique•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer professioneel en erg vriendelijk! Het is de moeite waard om te reizen om speciaal naar deze salon te komen!
Mahi•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een oude permanent make-up verwijderd Bij Elham. Ze heeft kennis van haar vak. Super tevreden met het resultaat.
Shirin•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige vrouw die goed weet wat zij doet.
Ze legt goed uit van te voren wat zij gaat doen bij je en laat dit dan ook zien op je huid. Ben zeker tevreden over de behandeling en het resultaat . Ik heb mijn wenkbrauwen bijgewerkt en mijn lippen gekleurd .