Goede behandeling, en zelf hecht ik veel waarde aan de uitleg: wat de behandeling doet. Alweer met een heel goed gevoel over mezelf de kliniek verlaten. Maatwerk! Ipv one size fits all.
Anjalie •ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een leuk persoon is Ilham!! Ik ben altijd een beetje terughoudend, maar wat een warmte voel je hier! Totaal geen spijt van mijn keuze om bij Magnifique Beauty te gaan.
Nuray•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben blij met duidelijke informatie en zorgvuldige behandeling.
Donya•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd, helemaal top. Elham weet heel goed wat ze doet en is ontzettend fijn in de omgang. Super tevreden!
Joske•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super leuke meiden die je graag goed willen helpen.