Gebruik gemaakt van de spa pedicure + gratis basis manicure actie. Ik ben tevreden! Het is altijd gezellig bij salon Manu, heb er altijd leuke gesprekken en ga met een goed gevoel de deur uit. Mooie nieuwe locatie!
Behandeling door angela Montoya/Nagelstiliste een master internacional en nagels
Mariam•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige nagels, met veel liefde en geduld aangebracht onder het genot van een kopje koffie. Heel blij mee!
Linda•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtig!
Bregje•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
perfect! thank you for the amazing treatment, highly recommended!