Prachtige nagels, vriendelijke eigenaresse. Super professioneel en hygiënisch!
miranda•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig en ontspannen ook al spreken we niet geheel dezelfde taal.
Pedicure word ook keurig gedaan, nagels altijd prachtig nieuw en in kleur
Yvonne•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik werd gelijk bij binnenkomst geholpen en het kopje thee was ook fijn. Ik ging voor een pedicure en m'n voeten werden echt verzorgd, heerlijk. Ik liet een afbeelding met nailart zien op Pinterest en dat is precies hoe het eindresultaat geworden is, heel tof! En dat voor een heel schappelijk bedrag. Parkeren voor de deur was ook heel goed te doen, ik ben blij met deze plek!
Jessica•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer deskundige en vriendelijke pedicure. Netjes en schoon gewerkt.
Mirjam•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig
Behandeling door angela Montoya/Nagelstiliste een master internacional en nagels