Angela heeft weer erg goed haar best gedaan. Topper
Behandeling door Angela Montoya
Nel•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze heeft precies gedaan wat ik gevraagd heb. echter raakte ze mijn huid vaak met het vijlen waardoor er een paar kleine wondjes zijn ontstaan. verder perfect!
Behandeling door Angela Montoya
Anoniem•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve dame die extreem haar best doet om goed werk te leveren. Ik kom terug!
Behandeling door Angela Montoya
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk ontvangen
Beetje ongemakkelijke plek waar de pedicure plaats vond. De stoel was wel comfortabel.
Behandeling door Angela Montoya
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect. Goede kwaliteit. Blijft echt 3 weken goed zitten bij mij (uit eerdere ervaringen). Daarna vallen ze er wel 1 voor 1 natuurlijk uit.