Heerlijke studio en goed te bereiken. Angela is een superlieve vrouw die weet wat ze doet. Iedereen is even vriendelijk en hartelijk.
Behandeling door Angela Montoya
Claudia•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben gisteren geweest, de sfeer is top, wanneer je binnenkomt voel je goed, je woord ontvangen met een glimlach maar ook met een lekkere bakje koffie,( het is welkome omdat het is koud buiten).en daarna laat je lekker verwennen door Angela..mijn nagels zijn super mooi...ik ben zeer tevreden en ik heb mijn afspraak al gemaakt voor de kerst...!!! Dank je wel Angela...jij ben echt professioneel...
Behandeling door Angela Montoya
Luz•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd vriendelijk
Behandeling door Angela Montoya
Linda•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele aardige dames! Mooi resultaat!
Behandeling door Angela Montoya
Rashida•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb de behandeling als ontzettend goed en fijn ervaren! Bij binnenkomst werd ik welkom geheten en er werd goed uitleg gegeven over de behandeling. Na de behandeling kreeg ik informatie mee voor het onderhouden!