Mana is heel erg vriendelijk en verzorgd je nagels perfect. Ik ben heel erg blij met haar en zal haar zeker adviseren bij vrienden.
Sonja•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Perfect leuke meid 🤍
Jaylie•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Super lieve meid en een warm welkom, ik voelde me meteen op mijn gemak. De BIAB zit er ook mooi op. Helaas zijn mijn nagelriemen te ver geknipt, wat pijn doet. Ook vond ik de hygiëne minder goed: de tafel was niet schoon en er werd tussendoor de hond aangeraakt zonder handen te wassen.