Manicure by Mana Reviews

Florence Nightingalelaan 31, 3527WE Utrecht

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
51 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Goeie manicure!
Mana is heel erg vriendelijk en verzorgd je nagels perfect. Ik ben heel erg blij met haar en zal haar zeker adviseren bij vrienden.
Perfect leuke meid 🤍
Super lieve meid en een warm welkom, ik voelde me meteen op mijn gemak. De BIAB zit er ook mooi op. Helaas zijn mijn nagelriemen te ver geknipt, wat pijn doet. Ook vond ik de hygiëne minder goed: de tafel was niet schoon en er werd tussendoor de hond aangeraakt zonder handen te wassen.
Perfecte nagels
1
1
2
34
8
3