Manicure by Mana Reviews

Florence Nightingalelaan 31, 3527WE Utrecht

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
51 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ben super tevreden met mijn biab set prachtig. Ik heb mijn vaste plekje nu wel gevonden hoor🥰 En mana is echt een schat van een mens
Super. Echt geweldig hoe ze het doet. Ben er echt blij mee en ga zeker terug.
Heel erg blij met Mana als mijn nagelstyliste. Even perfectionistisch als ik en luistert goed naar wensen! En het is super gezellig :)
De BIAB is super mooi en netjes gezet love it! Het was ook super gezellig!
IN LOVEEE MET MET NAGELSTJESSSSS THANKYOU MANAAA!!!!
2
12
3
4
8
4