Voelde me heel erg welkom! Ze is echt een ontzettend lief persoon en heeft mijn manicure en pedicure fantastisch gedaan :)
Reyhan•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling gehad en ziet er super mooi uit. Ik kom zeker terug
Behandeling door Mana•Builder gel manicure
Ano•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd super tevreden met mijn nagels. Prachtige zaak word helemaal zen. We worden altijd heerlijk ontvangen. Mana krijgt het altijd weer voor mekaar om mij helemaal happy te maken met mijn nieuwe set❤️🙏🏼
Karima•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne afspraak gehad voor handen & voeten! Ik kom zeker terug.