Manicure by Mana Reviews

Florence Nightingalelaan 31, 3527WE Utrecht

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
51 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Eerste keer bij Mana en een hele fijne ervaring. Super blij met mijn nagels en gezelligheid:). Nieuw plekje gevonden.
I loveeee de biab op mn voeten. Mana is heel professioneel en hygiënisch. Ze heeft een nieuwe vaste klant erbij ☺️💞
Super blij met mijn nagels en een gezellige afspraak!
Super tevreden over alles
Ik had vandaag mijn eerste afspraak voor mijn nagels en ik ben er heel erg blij mee zo mooi en clean. Ik ga zeker terug!!
5
1
5
6
78
7