Geen prettige sfeer. Werd heel raar aangekeken toen ik binnenkwam. Geen hallo of welkom. Ik vond ze onbeschoft overkomen. Ik heb 40 euro betaald voor letterlijk alleen haren wassen en föhnen. Niet eens in model geföhnd of iets. Die man was trouwens ook heel grof met mijn haar bezig. Heel hard trekken tijdens het föhnen en kammen. Hier kom ik sowieso nooit meer
Styling door Manuela Landim•Föhnen / Stylen
Renuka•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Supervriendelijk personeel, moderne en schone salon. Manuela hairfashion luisterde goed naar mijn wensen en leverde een fantastisch resultaat – mijn haar ziet er beter uit dan ooit! Professioneel, ontspannen sfeer en producten van hoge kwaliteit. Zeker een aanrader!
Styling door Manuela Landim•Haaruitval behandeling
Isabel•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top kapster bestaat geen beter.
Styling door Manuela Landim•Haaruitval behandeling
Naima•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De salon, is super schoon, ervaren ze weet wat ze doet, het is weer gewoonweg Top klasse eindresultaat.
Styling door Manuela Landim•Haaruitval behandeling
Tami•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Manuela was heel ervaren en ze heeft mijn haar heel mooi gestyled. Zeker een aanrader!