Hun werk was uitstekend, hun gedrag was vriendelijk en de salon was schoon en netjes.
Behandeling door Maryam•Gellak manicure
mehri•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
De behandeling duurt duidelijk minder lang dan op de site staat aangegeven, dat vond ik wel een minpunt.
Ook kun je via de Whatsapp moeilijk reserveren, de eigenaresse reageert helemaal niet…
Behandeling door Maryam•Pedicure
Maartje•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mari was amazing !! Perfect touch up and grey cover excellent! Thank you