Ik vond het een slechte pedicure. In het begin al een wond gemaakt bij mijn teennagel. Ik was de enige klant in de salon met 3 medewerkers en ze probeerden mij alleen maar dingen aan te smeren. Ze wilden graag dat ik een gezichtsbehandeling of laserbehandeling liet doen na mijn pedicure omdat dat vergoed zou worden door de verzekering. Hier had ik geen interesse in maar ze bleven doorrammen. Erg amateuristisch, ik beveel deze salon niet aan
Behandeling door Maryam•Pedicure
Alisha•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Always so happy with my nails and other beauty services, they are warm friendly and SSSSOOOOO talented!