Ik heb hier een massage gehad en ben erg tevreden. De behandelaar is een hele lieve en vriendelijke vrouw die je meteen op je gemak stelt.
Ze weet duidelijk wat ze doet en heeft veel kennis. De massage was professioneel en voelde heel goed aan. Ik ging er ontspannen en tevreden weg.
Zeker een aanrader!
Behandeling door Tatyana•Hoofdmassage
Marjam•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Wat een super behandeling en super dame. De professionaliteit is serieus te merken. Je komt maar weinig massage behandelingen tegen waar de persoon echt zijn of haar ambacht kent en serieus neemt zoals Tatyana dat doet. Heerlijk, ik heb echt genoten.
Behandeling door Tatyana•Ontspanningsmassage
Bruno•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Lieve hartelijke vrouw. Stelt je op je gemak. Ik heb een ontspanningsmassage gehad. Deze was fijn. Ik ga zeker terug
Behandeling door Tatyana•Ontspanningsmassage
Monique•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben goed geholpen met de klachten (plekken in de rug die erg vast zaten), heel fijn weer!